Skip to main content
اخبار

المان‌های نوروزی مشهد به بلوغ ۱۵ ساله خود می‌رسد

توسط 19 اسفند 1402No Comments

 

👤 محمدرضا قلندرشریف، شهردار مشهد در حاشیه بازدید از المان‌های نوروزی:

🔹 مشهد یک شهر شناخته شده در کشور در حوزه المان‌های نوروزی به حساب می‌آید، همه افرادی که در درجه اول برای زیارت حضرت رضا(ع) به مشهد مشرف می‌شوند می‌توانند از برنامه‌ها وجشنواره‌های مختلفی که تدارک دیده شده، استفاده کنند.

🔹 ساخت و جانمایی المان‌های نوروزی در مشهد یک برند محسوب می‌شود که از ۱۵ سال پیش آغاز شده و در حال حاضر به بلوغ خود می‌رسد.

🔹 بعد از این همه سال مردم شریف مشهد از مدیریت شهری توقع دارند المان‌ها نسبت به گذشته بهتر شود که امسال تمامی تلاش ما معطوف به این موضوع بوده است.

🔹 برای طراحی المان‌ها هر ساله یک عزم جدی وجود دارد و امسال باتوجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان سعی بر تلفیقی بودن بعضی از المان‌ها شده است.

🔹در حوزه گل آرایی نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و حدود یک ماه است که شاهد شهرتکانی در نقاط مختلف مشهد هستیم.

🔹 امسال شاهد صدها المان مختلف در نقاط مختلف شهر خواهیم بود که بعضی از این المان‌ها بازسازی مجدد شده و بعضی دیگر برای اولین بار ساخته شده و در سطح شهر نصب خواهد شد.

🔹 سال آینده جشنواره المان‌های نوری در بوستان کوهسنگی برپا خواهد شد، جشنواره المان‌های نوری برای اولین بار در سطح کشور به همت متخصصان و هنرمندان برگزار می‌شود که خانواده‌ها می‌توانند از این المان‌ها بازدید کنند.

ثبت یک نظر