Skip to main content
اخبار

ایجاد فصل تازه مشارکت بین مدیریت شهری و هنرمندان

توسط 9 اسفند 1402No Comments

 

👤جاوید کیانی؛ معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد:

🔹خوشبختانه مطالبات هنرمندان مشارکت‌کننده در استقبال از بهار ١۴٠٢ به صورت کامل تسویه شده تا نشان دهیم یکی از اولویت‌های ما، ایجاد فصل تازه مشارکت با این قشر زحمتکش است.
🔹به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، جاوید کیانی در گفتگویی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اصلی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در دوره جدید، گشایش فصل تازه برای مشارکت هنرمندان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری است، اظهارکرد: برهمین اساس، در گام نخست، مطالبات هنرمندان استقبال از بهار امسال را به طور کامل تسویه کردیم.
🔹وی گفت: خوشبختانه فرآنیدهای مالی استقبال از بهار ۱۴۰۳ نیز با حمایت شهردار مشهد، در دستورکار قرار گرفته است.
🔹معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهدمقدس افزود: مشهد، از هنرمندان توانمند بسیاری برخوردار بوده و زمینه‌های بهره‌گیری از این قشر توانمند در حوزه‌های مختلف شهری بسیار گسترده است.
🔹کیانی تصریح کرد: با تکیه بر رویکرد جدید، سعی می‌شود که از تمام ظرفیت‌های هنرمندان، در رشته‌های متنوع، به منظور ارتقاء نشاط و شادابی شهروندان و تعمیق و تقویت مشهدالرضا(ع) بهره بگیریم.
🔹وی گفت: یکی از جلوه‌های مشارکت مشترک مدیریت شهری و هنرمندان، استقبال از بهار و هنرهای شهری مشهد مقدس است که خوشبختانه برای سال ١۴٠٣ نیز شاهد مشارکت بالای هنرمندان در این رویداد ملی بوده‌ایم؛ رویدادی بهاری و نویدبخش و امیدآفرین برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

ثبت یک نظر