Skip to main content
اخبار

برگزاری رویداد «اتوبوس بازی» در ۷ بوستان مشهد

توسط 20 فروردین 1401No Comments

رویداد «اتوبوس بازی» یک اتوبوس زیبا پر از انواع بازی‌ها از بازی‌های رومیزی و غول آسا تا بازی‌های گروهی و مسابقات ماشین کنترلی است که در هفت بوستان مشهد در ایام نوروز برگزار شد.

رویداد اتوبوس بازی با رویکرد ایجاد یک فضای خانوادگی شاد ویژه کودکان از ۲ تا ۱۳ فروردین ماه، همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۲۲ در هفت بوستان سطح شهر برپا شد.

این رویداد به همت اداره آموزش فرهنگ شهروندی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با هشت بازی غول آسا از جمله منچ و مار پله، پازل، مکعب حافظه در ابعاد بزرگ و بازی‌های رومیزی و گروهی صورت گرفت.

شهر مینیاتوری ترافیک نیز ویژه کودکان در این رویداد برپا شدو کودکان با تابلوها و قوانین راهنمایی و رانندگی و موارد ایمنی قبل از ورود به خیابان آشنا شوند؛ همچنین مسابقات ماشین کنترلی با رویکرد آموزشی و فرهنگی بر روی نقشه ایران و با هدف آشنایی بیشتر کودکان با نقاط دیدنی کشور برگزار شد.

این رویداد از دو تا پنج فروردین ماه در بوستان امت، از ۶ تا ۹ فروردین ماه به ترتیب در بوستان‌های قائم، رجا، اردیبشهت و بسیج، روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه در بوستان وکیل آباد و ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه در بوستان وحدت برپا شد.

قفل

ثبت یک نظر