Skip to main content
اخبار

تصاویر مشاهیر بانو بر دیوار بوستان‌های بانوان مشهد

توسط 24 تیر 1403No Comments

 

👤معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد:

🔸به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های هنری شهری بناداریم با دعوت از هنرمندان در حوزه‌ی طراحی و دیوارنگاری، زمینه شکوفایی هرچه بیشتر هنرمندان و ایجاد محیطی زیباتر و بانشاط‌تر در اماکن مختلف شهری خصوصا اماکن ویژه بانوان گرامی را فراهم آوریم.

🔸محمد اسکندری‌نژاد در معرفی موضوعات این بخش افزود: باتوجه به اهمیت شناخت مشاهیر بانو و حضور موثر و تاریخ‌ساز زنان میهن‌مان در عرصه‌های مختلف، درنظر داریم باهدف شناخت بیشتر این بزرگان، بخش ویژه‌ی این فراخوان که شامل دیوارهای بوستان‌ها و فضاهای سبز بانوان میباشد را با تصاویر این مفاخر منقش نماییم.

🔸بنیانگذاران و اثربخشان علمی، مفاخر شعر و ادب و هنر، مفاخر انقلاب اسلامی، شهدا و زنان و مادرانی که با رشادت‌های خود این خاک مقدس را به سهم خود حفظ نمودند از جمله موضوعات این بخش میباشند.

🔸همچنین باتوجه به اهمیت خانواده و نقش مهم زنان در خانواده موضوعاتی چون؛ اهمیت خانواده(پدر، مادر و فرزند) و جاذبه‌های رابطه با والدین (سبک زندگی در خانواده ایرانی به مثابه کانون نشاط، آرامش و همدلی) نیز شامل این بخش می‌باشد.

🔸وی افزود: فراخوان طراحی نقاشی دیواری ویژه تمام مناطق مشهد میباشد و هنرمندان میتوانند طبق موضوعات ارائه شده در فراخوان، طرح‌های خود را تا تاریخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۳ در سایت خانه هنرمندان مشهد به نشانی www.artmashhadevent.ir بارگذاری نمایند.

ثبت یک نظر