Skip to main content
اخبار

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خبر داد:

توسط 13 شهریور 1402No Comments

 

تمدید جشنواره هنرهای شهری استقبال از بهار تا 31 شهریورماه

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از تمدید جشنواره هنرهای شهری استقبال از بهار 1403 تا 31 شهریور ماه سال جاری خبر داد.

علی مسافری در این رابطه گفت:به منظور دادن فرصت بیشتر به هنرمندان مشهدی برای ابداع طرح های خلاق و هنرمندانه و از طرفی تمرکز بیشتر در ساخت آثار منتخب و ارائه آن خارج از ماه های پایانی سال تصمیم مدیریت شهری بر این شد تا فراخوان جشنواره هنرهای شهری “استقبال از بهار سال 1403” زودتر از سال های قبل و در مرداد ماه منتشر شود.

وی ادامه داد:در فراخوان جشنواره امسال، تا نیمه شهریورماه به هنرمندان فرصت داده شد، که با توجه به استقبال از سوی این قشر و تقاضا مهلت بیشتر، دبیرخانه جشنواره پس از بررسی، مهلت ارسال آثار را تا 31 شهریورماه سال جاری تمدید کرد.و هنرمندان می توانند آثار خود را به نشانی https://artmashhadevent.ir ارسال نمایند.

مسافری با تاکید بر اینکه این مهلت دیگر قابل تمدید نخواهد بود افزود:قرار براین است که پس از اتمام مهلت تعیین شده فرصت باقی مانده به بررسی طرح های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره و عقد قرار داد با هنرمندان اختصاص داده شود.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد همچنین بیان کرد:جشنواره هنرهای شهری استقبال از بهار 1403،علاوه بر اینکه به صورت ویژه به ماه مبارک رمضان خواهد پرداخت، در 5 حوزه دیگر با محوریت دیوارنگاری، المان شهری، آذین بندی، هنرهای نوری وبخش گلستان فعالیت خواهد کرد.

وی در خصوص سایر اقدامات فرهنگی هنری مرتبط با استقبال ازبهار سال 1403 تصریح کرد:علاوه بر جشنواره هنرهای شهری، جشنواره دیگری با نام “هنرهای مردمی” در حوزه های نمایش و سرود با مشارکت ظرفیت های مردمی و هنرمندان برگزار خواهد شد که فراخوان این جشنواره به صورت مجزا اعلام می شود.

ثبت یک نظر