Skip to main content
اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: برای معرفی شهر مشهد باید هزینه کنیم

توسط 28 فروردین 1401No Comments

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به اقدامات استقبال از بهار ۱۴۰۱، گفت: برای معرفی شهر مشهد باید هزینه کنیم.
“حسن موحدیان” در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران استقبال از بهار ۱۴۰۱، ضمن تبریک میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امیدواریم خداوند به ما توفیق دهد تا در این شرایط سخت در خدمت مردم شریف مشهد باشیم.

وی افزود: از استاندار خراسان رضوی و معاونین ایشان که روز بعد از سال تحویل از المان‌ها و فعالیت‌های شهرداری مشهد بازدید کرده‌اند، سپاسگزار هستم این بازدیدها نشان‌دهنده همت و توجه ویژه استاندار به این موارد است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: دست یکایک پاکبانان و دوستان فضای سبز را می‌بوسم که شبانه روز در هوای سرد تلاش جانانه‌ای داشته‌اند، این افراد با تلاش خود افکار ما را به منصه ظهور رسانده‌اند که این مسئله بسیار مهم است.

موحدیان خاطرنشان کرد: برخی از دوستان انتقاد می‌کنند چرا شهرداری قبل و بعد از سال هزینه می‌کند؟ من بارها و بارها شاهد این بودم که زائران و شهروندان با المان‌ها عکس گرفته و به تمام نقاط ایران ارسال می‌کنند، ما برای معرفی شهر باید هزینه زیادی متحمل شویم اما با این کار در کنار ایجاد نشاط، شهر را نیز معرفی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: اقتصاد مشهد بر اساس زائر و خدمات است، سابقه شهر مشهد از نیشابور کمتر است اما جمعیت مشهد به لطف وجود بارگاه امام رضا (ع) سه و نیم میلیون نفر است که ظرفیت بالای این شهر را نشان می‌دهد.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: اگر بتوانیم به خوبی شهر را معرفی کنیم، می‌توانیم در سال ۱۴۲۰ پذیرای ۴۰ تا ۵۰ میلیون زائر باشیم لذا هزینه در ایام نوروز نه تنها ایراد ندارد بلکه اقدام بسیار خوبی است.

موحدیان ضمن تشکر از معاونت خدمات شهری به جهت ایجاد المان‌های تعاملی فضای سبز، مطرح کرد: کسی باور نمی‌کرد که بتوانیم پیشخوان پایانه مسافربری را امسال به بهره‌برداری برسانیم اما این کار با پیگیری‌های شهردار و تلاش همکاران به سرانجام رسید.

یبلذر

ثبت یک نظر