Skip to main content
اخبار

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در حاشیه بازدید از المان‌های بهاری مطرح کرد؛ ضرورت تقویت اطلاع‌رسانی اقدامات نوروزی شهرداری مشهد/ میزبانی از زوار رضوی باید با کرامت باشد

توسط 21 فروردین 1401No Comments

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: به عنوان یک شهروند که اقدامات نوروزی شهرداری را می‌نگریم، کارهای بسیار زیادی انجام شده و المان‌های مختلف و متنوعی در نقاط مختلف شهر نصب گردیده ولی اطلاع‌رسانی و معرفی آنها به عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، نیازمند تقویت است.
حسن موحدیان در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری از المان‌های نوروزی و ایستگاه‌های استقبال از زائر، اظهارکرد: در ایام سال نو، چندین نوبت بازدید از این المان‌ها داشتم و هر بار حال و هوای خاصی با گذر از معابر و خیابان‌های سطح شهر در انسان ایجاد می‌شود.

وی افزود: به عنوان یک شهروند که اقدامات نوروزی شهرداری را می‌نگریم، کارهای بسیار زیادی انجام شده و المان‌های مختلف و متنوعی در نقاط مختلف شهر نصب گردیده ولی اطلاع‌رسانی و معرفی آنها به عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، نیازمند تقویت است.

موحدیان، المان‌های تعاملی را نقطه عطفی در جشنواره استقبال از بهار 1401 دانست و گفت: علاوه بر این، سطح شهر با 18 میلیون بوته گل فضاآرایی شده و نهال‌های رایگان نیز در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته و حال‌وهوای بانشاطی را در سطح شهر ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار مسئولیت‌های فرهنگی و اجتماعی و …، باید برای عموم نشاط ایجاد کند، تصریح کرد: باید توجه داشت که کارهای فرهنگی در محیط‌های آرام و فضای بانشاط میسر است.

موحدیان در ادامه با تقدیر از زحمات شبانه‌روزی حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، از جمله کارگران فضای سبز و خدمات شهری، گفت: همه ما نوکر زائران امام‌رضا(ع) هستیم و باید برای ایشان کار کنیم تا زمانی که وارد شهر می‌شوند، خدماتی درخور دریافت نمایند و میزبانی باکرامتی داشته باشیم.

grf

ثبت یک نظر