Skip to main content
اخبار

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: طراحی المان‌های نوروزی براساس زیست‌بوم‌های مختلف شهری

توسط 21 فروردین 1401No Comments

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: در استقبال از بهار 1401، المان‌ها براساس زیست‌بوم‌های مختلف شهری طراحی شده‌اند؛ به عنوان مثال، المان با مضمون تقدیر از مدافعان سلامت در نزدیکی بیمارستان‌ها و المان‌هایی با مضمون مدافعان حرم در نزدیکی محل سکونت آنها جانمایی شده است.
حجت‌الاسلام حسن منصوریان در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری از المان‌های نوروزی و فضاآرایی‌های سطح شهر، ضمن تبریک سال نو، اظهارکرد: شهرداری مشهد مقدس، امسال براساس تاکیدات شورای شهر و گفتمان جهانشهری، نسبت به ایجاد المان‎‌هایی با رویکرد رضوی، همراه با معنویت و اخلاق، اقدام نمود و فراخوان منتشر کرد.

وی افزود: براساس همین فراخوان، شاهد حضور و شرکت هنرمندان ارزشی بودیم و نتیجه آن را در سطح شهر شاهد هستیم؛ اقداماتی که خوشبختانه با رضایت عمومی مواجه شده است.

حجت‌الاسلام منصوریان با اشاره به رضایت مردمی از المان‌های نوروزی سطح شهر، گفت: در استقبال از بهار 1401، المان‌ها براساس زیست‌بوم‌های مختلف شهری طراحی شده‌اند؛ به عنوان مثال، المان با مضمون تقدیر از مدافعان سلامت در نزدیکی بیمارستان‌ها و المان‌هایی با مضمون مدافعان حرم در نزدیکی محل سکونت آنها جانمایی شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: رویکرد المان‌های تعاملی، متناسب با زیست‌بوم اقلیمی مناطق مختلف شهری، از دیگر دستاوردها و رویکردهای جدید شورای ششم است که خوشبختانه با استقبال خوب زائران و مجاوران رضوی همراه شده است.

حجت‌الاسلام منصوریان در ادامه با اشاره به خدمات متنوع ارائه شده از سوی شهرداری به زائران نوروزی بارگاه منور رضوی، گفت: یکی از این خدمات، اسکان اضطراری بود و شهرداری در این خصوص، به نحو احسن ورود کرد.

وی افزود: برخی وظایف به دستگاه‌های خاصی محول شده ولی نهادهای متولی ممکن است که به لحاظ امکانات دچار ضعف باشند؛ بر همین اساس، شهرداری مشهد وظیفه خود دانست که همراهی لازم را داشته باشد و با امکانات در اختیار خود، به حل و فصل مسائل و مشکلات زائران بپردازد.

sd

ثبت یک نظر