Skip to main content

بهزاد چوپانکاره در تشریح اهداف و اولویت‌های برنامه‌های استقبال از بهار و ارتقای کیفیت جشنواره استقلال از بهار، بیان کرد: بر مبنای سیاست های شورای اسلامی شهر، الزامی است که نگاه و نظر مردم درباره فضای شهری باید بیشتر شود.

وی در ادامه افزود: در واقع اهمیت میزان مشارکت اجتماعی و مشارکت مردمی و انتخاب المان‌هایی که قرار است در شهر نصب شود، باعث شد که در سال گذشته و امسال نظر شورای اجتماعی محلات به عنوان فعالان فرهنگی که اتفاقا دغدغه محله خودشان را دارند بگیریم.

دبیر جشنواره استقبال از بهار ۱۴۰۱ ضمن تاکید بر لزوم اخذ آرای مردم برای اکران یک اثر هنری در شهر، تاکید کرد: این اتفاق کمک می‌کند که بتوانیم اتفاقات و رویدادهای بهتری را در شهر مشهد رقم بزنیم. مطمئنا نیاز داریم که در این گام های ابتدایی، حضور شورای اجتماعی محلات را بیشتر از قبل در کنار خودمان احساس کنیم و حضور پر مهر شما در کنار مجموعه هایی که مشغول تلاش برای زیباسازی سیما و منظر شهر هستند بی اثر نخواهد بود.

چوپانکاره تصریح کرد: مطمئنا تاثیر آرای شما در کمک کردن به اینکه در چه بخش‌ها و چه سطوحی، به چه اندازه و در چه حجمی افزایش یابد، قابل توجه و تامل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز بخش آثار گلستان و در واقع گل آرایی شهر مشهد که به همت سازمان پارک ها و معاونت خدمات شهری مشهد رقم خواهد خورد، به رای‌گیری گذاشته می‌شود و از نظرات شوراهای اجتماعی محلات در این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.

ثبت یک نظر