Skip to main content
اخبار

پاویون‎های شهری، بستر جدیدی برای تعامل شهرداری مشهد با شهروندان است

توسط 23 آذر 140025 آذر 1400No Comments

به گزارش ستاد رسانه‎ای جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد، علیرضا شیخی رئیس دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر تهران هم از داوران  بخش بین‌الملل جشنواره است. وی دارای مدرک دکتری تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی از دانشگاه هنر تهران است و عضویت در  بنیاد ملی نخبگان از مهر۱۳۹۳تاکنون، دبیری علمی همایش ملی «نقش خراسان در شکوفایی هنر و معماری ایرانی- اسلامی» در سال‌های ۱۳۹۴و ۱۳۹۷ و پژوهشگری برتر دانشگاه هنر در سال‌های ۱۳۹۹و ۱۴۰۰در کارنامه دارد.

این داور بخش بین‌الملل جشنواره هنرهای شهری مشهد در ابتدا از ایده برگزاری پاویون‌های شهری استقبال کرد و گفت: در ابتدا تشکر می‌کنم از مسئولان شهرداری مشهد که بحث جدید پاویون‌ها یا کوشک‌های شهری را آغاز کردند. این شیوه برگزاری اتفاق و موضوع جدیدی است که وارد بحث جشنواره شده است.

علیرضا شیخی افزود: پاویون‌ها می‌تواند فضاهای تعاملی میان هنرمندان و بخش‌های دیگر هنری ایجاد کند. در این بستر، فضاهای جمعی و گروه‌های هنری تشکیل خواهد شد و شاهد پر رونق شدن جشنواره مشهد خواهیم بود. باور من این است که در نهایت به خواست خدا جشنواره خروجی خوبی خواهد داشت.

شایان ذکر است که علاقمندان به شرکت در بخش بین الملل جشنواره هنرهای شهری مشهد می توانند آثار خود را تا 3 دی 1400 به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و برای کسب 25 هزار دلار جایزه نقدی در رتبه های مختلف به رقابت بپردازند.

 

ثبت یک نظر