Skip to main content
دسته بندی نشده

اجرای آثار نمایشی ویژه در فضاهای شهری مشهد

توسط 20 فروردین 1401No Comments

معاون فرهنگی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: از ۲۶ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱، آثار نمایشی ویژه در فضاهای شهری محلات مختلف مشهد اجرا شد.

“یوسف اسماعیل‌زاده” ضمن تبریک ایام شعبانیه و سال نو شمسی اظهار کرد: ۱۵ اثر نمایشی برگزیده در چهاردهمین جشنواره «هنرهای شهری مشهد» ویژه ایام عید با ۶۷۵ نوبت اجرا در محلات مشهد برگزار شد.

وی بیان کرد: اثر «بهار مردمان» از گروه اختران در بولوار حر، ورودی بوستان رجا و میدان فلسطین و همچنین اثر «مهمان نوازی مشهدی» از گروه میم در ورودی پردیس قائم و میدان جانباز اجرا شد.

معاون فرهنگی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد عنوان کرد: اثر «نقل آهو و عهد آهنین» از گروه مکث در پنجتن ۴۵، ورودی بوستان رجا و ورودی باغ ملی و همچنین اثر «هاوار» از گروه پیوند سقز در تقاطع کلاهدوز و ورودی بوستان پرواز در بولوار جمهوری اسلامی صورت گرفت.

اسماعیل‌زاده اضافه کرد: اثر «وصال» از گروه سفید در ورودی بوستان امت و ورودی بوستان وفا و همچنین اثر «جلوس نوروزی» از گروه اونیار در ورودی بوستان ملت و ورودی بازار کتاب گلستان اجرا شد.

وی افزود: اثر «همسایه» از گروه پالت در شلوغ بازار بولوار شهید آوینی، اثر «هشت خوان» از گروه تجربه نو در ورودی بوستان بهار، اثر «هوشیار و بیدار» از گروه مردم در بوستان سیمرغ و اثر « من به زبان دیگری خواب میبینم» از گروه رنگین کمان البرز در بوستان نیلوفر آبی اجرا شدند.

معاون فرهنگی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: اثر «کار و اندیشه» از گروه تیوان در ورودی ایستگاه مترو میدان راه آهن و ورودی بازار رضا، اثر «مجلس سهراب کشون» از گروه پویا در جلوخان آرامگاه فردوسی و بوستان کوهسنگی و اثر «سال نو حال نو» از گروه هامش در میدان حافظ و بوستان نیایش صورت گرفت.

اسماعیل‌زاده گفت: اثر « مرشد و‌طوطی» از گروه ترنج در پایانه مسافربری امام‌رضا(ع) و ورودی بوستان لاله و همچنین اثر «بودن و نبودن» از گروه باهم در ورودی رودپارک در بلوار معلم و ابتدای خیابان کوهسنگی برپا شد.

ثبت یک نظر