Skip to main content
اخبار

آثار هنری منتخب در بخش آذین‌های نوری مشخص شدند

توسط 7 دی 140112 دی 1401No Comments

به گزارش دبیرخانه جشنواره هنرهای شهری مشهد، هیات داوران در بخش آثار و آذین‌های نوری جشنواره هنرهای شهری مشهد ۱۴۰۲ با انتشار بیانیه‌ای، آثار و نفرات برتر را معرفی کردند؛ متن بیانیه به شرح ذیل است:

به نام خدا

هیات داوران بخش آثار و آذین های نوری جشنواره هنرهای شهری مشهد ۱۴۰۲ با تشکیل جلسه داوری آثار کارگاهی در تاریخ ۲۴ آذرماه و آثار ارسالی به وبگاه جشنواره در تاریخ ۲۷ آذرماه ۱۴۰۱ با تشکیل جلسه داوری به بررسی آثار منتخب پرداخت.
هیات داوران این بخش با بررسی این آثار و به منظور پیشرفت در رویدادهای پیش روی عرصه هنرهای شهری، شرکت کنندگان را به دقت در نکات زیر دعوت می‌نماید:

نگاه خلاقانه در آثار نور همراه با توجه به رویکردهای محتوایی و موضوعی جشنواره و دقت در ارتباط اثر با محیط معرفی شده برای اجرا و نصب آثار، از جمله نکات کلیدی است که در بررسی و داوری آثار مورد توجه قرار گرفته است.
هیئت داوران باتوجه به نوپا بودن این بخش از جشنواره و دریافت آثار متعدد با موضوعات آزاد و نظر به تشویق و ترغیب هنرمندان این حوزه سعی شده تعداد آثار بیشتری را به صورت مشروط انتخاب و به دبیرخانه رویداد اعلام گردد.
اغلب آثار در بهترین حالت حجم‌¬هایی روشن بودند که به زیبایی فرم توجه داشتند و نه محیط و مخاطب جشنواره و این امر آنها را از مشخصات آثار هنری مخاطب محور دور می کرد.

هیات داوران در بخش کارگاهی نیز با نظر به اینکه هیچ اثری در جایگاه اول و دوم قرار نگرفت سه نفر ذیل را در رتبه سوم معرفی کردند.

علی احسانی فریمانی نام اثر مهتاب مشهد

مریم جامی نام اثر ماه نور،ماه شور

مرتضی علی اکبری نام اثر بارگاه مطهر

داوران این بخش شامل داوود لطیفی،محمدرضا زنده دل،پویا مجردی،محمد تقی باقری،محسن عزتی و علی مسافری می باشد.
شایان ذکر است، نفرات معرفی شده با اجماع داوران به دبیرخانه جشنواره هنرهای شهری ارجاع می‌شوند تا پس از بررسی اجمالی و تحلیل و ارزیابی قیمت در صورت توافق نهایی این افراد به معاونت خدمات شهری برای عقد قرارداد و اجرای اثر معرفی می شوند.

جدول نفرات و آثار معرفی شده به شرح زیر می‌باشد

ثبت یک نظر