Skip to main content
اخبار

رویداد «تماشاخانه سیار» با یک دنیا قصه و نمایش

توسط 20 فروردین 1401No Comments

به مناسبت ایام نوروز، رویداد «تماشاخانه سیار» با یک تریلی جذاب پر از قصه‌های شاد و با نمایش های عروسکی، شادپیمایی با عروسک‌های غول‌آسا و مسابقات به صورت سیار در سطح شهر برگزار شد.

رویداد «تماشاخانه سیار» از دو الی 13 فروردین ماه در چهار بوستان مشهد از جمله بوستان رجا، بوستان بسیج، پردیس قائم و بوستان وکیل آباد برپا شد.

در این رویداد، 10 قصه متنوع و دو نمایش تولید شده که در این 12 روز ویژه کودک و نوجوانان و همچنین خانواده‌ها در بوستان‌های پر رفت و آمد شهر اجرا شود؛ هر اجرا حدود دو ساعت به طول می‌انجامید و مجموعا 24 اجرا در این دوازده روز، در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

سه تن پوش عروسکی که یکی از آن‌ها، عروسک غول آسا است در فضای اجرا به سرگرم کردن افراد می‌پردازد؛ همچنین در این رویداد مجری محور، خانواده‌ها نیز درگیر بودند.

در رویداد «تماشاخانه سیار» علاوه بر برگزاری سرود و تئاتر، مسابقات مختلفی با موضوع نوروز و نوروز مهدوی اجرا شد؛ همچنین به موضوعات قصه‌گویی، کتاب و کتاب‌خوانی با ایجاد مسابقه و اعطای جوایز پرداخته شد.

این رویداد در روزهای دو، 6، هشت و 10 فروردین ماه در بوستان رجا واقع در بولوار حر، در روزهای سه، پنج، هفت و 9 نیز در پردیس قائم واقع در میدان فهمیده، در روزهای چهار و 11 فروردین ماه در بوستان بسیج و در روزهای 12 و 13 فروردین در بوستان وکیل آباد برگزار گردید.

ثبت یک نظر