Skip to main content
اخبار

دیدار داوران جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد با هنرمندان اصفهانی و تهرانی

توسط 7 آذر 1400No Comments

سلسله نشست های مشترک بین مسئولان جشنواره، داوران و هنرمندان با موضوع تبیین فراخوان در شهرهای اصفهان و تهران برگزار می شود. در این جلسات مسئولان جشنواره در راستای رفع ابهامات توضیحاتی می دهند و پاسخگوی پرسش هنرمندان و استادان دانشگاه خواهند بود.
نشست تبیین فراخوان جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد عصر روز هفتم آذر در تالار تشریفات هتل سفیر اصفهان با حضور هنرمندان اصفهانی برگزار می شود. در این جلسه، مسئولان جشنواره و معماران و طراح صنعتی اصفهانی حاضر خواهند بود.
در این جلسه مهدی یک پسر، دبیر؛ بهزاد چوپانکاره، مدیر؛ به همراه مصطفی حسن زاده، دبیر بخش بین المللی جشنواره، حضور دارند. موضوع نشست تبیین فراخوان جشنواره بین المللی هنرهای شهری مشهد است و در این جلسه درباره چگونگی برگزاری جشنواره گفت و گو خواهد شد. از حدود 40 نفر هنرمند و استادان دانشگاه اصفهان برای شرکت در این نشست دعوت شده است.
مسئولان جشنواره در روزهای 8 و 9 آذر نیز در شهر تهران حاضر می شوند و با هنرمندان و معماران این شهر جلساتی خواهند داشت.
جلسه هشتم آذر با حضور 2 داور جشنواره؛ سید نظام الدین امامی فر، عضو هیئت علمی دانشکده هنر دانشگاه شاهد و طاهر شیخ‌الحکمایی، عضو هیئت علمی پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، برگزار می شود. محل نشست عمارت گود خواهد بود.
نهم آذر نیز 2 جلسه دیگر برگزار می شود که در ساعت 11 واقع در تالار شهید جانبزرگی، مسئولان جشنواره با هنرمندان دیدار و گفت و گو خواهند کرد. در این جلسه علیرضا شیخی، داور جشنواره و از اساتید دانشکده هنرهای کاربردی دانشگاه هنر نیز حضور دارد و پاسخگوی هنرمندان خواهد بود.
همچنین در ساعت 15:30 جلسه ای در تالار مرحوم صفارزاده حوزه هنری تهران برگزار می‌شود که در آن نشست هنرمندان و مسئولان جشنواره به گپ و گفت خواهند پرداخت.

asa

ثبت یک نظر