Skip to main content
اخبار

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در حاشیه بازدید از المان‌های نوروزی: تفکر هنرمندانه قالب بر المان‌های نوروزی، شرایط متفاوتی را رقم زد

توسط 21 فروردین 1401No Comments

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: ویژگی‌های منحصر به فرد المان‌های نوروزی امسال شرایط متفاوتی را رقم زد چراکه هرکدام از آنها با تفکری هنرمندانه همراه و با روح و احساس هنرمندان قرین شده بود.

حسین حسامی در حاشیه بازدید رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و مدیران شهری از المان‌های نوروزی و فضاآرایی‌های سطح شهر، اظهارکرد: با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران در مدیریت شهری، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی نوروز متفاوتی را تجربه کردند و از یکایک عوامل شکل‌دهنده این اقدامات، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

وی با بیان اینکه المان‌های درنظر گرفته شده برای نوروز 1401 از چند ویژگی شاخص برخوردار هستند، گفت: یکی از ویژگی‌های شاخص این المان‌ها، ارتباط مفهومی آنها با مکان نصب شده است؛ به نحوی که المان «سیاوش» در منطقه تاریخی توس و المان کشورهای فارسی‌زبان را در شلوغ‌بازار گلشهر شاهد هستیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس افزود: در نوروز 1401، شهروندان و مخاطبان، بخشی از المان‌ها بودند چراکه برخی از آنها به صورت تعاملی تعریف شده‌ بودند و عابر با آنها ارتباط موثر و دو سویه برقرار می‌کرد.

حسامی تصریح کرد: ویژگی‌های منحصر به فرد المان‌های نوروزی امسال شرایط متفاوتی را رقم زد چراکه هرکدام از آنها با تفکری هنرمندانه همراه و با روح و احساس هنرمندان قرین شده بود.

وی با بیان اینکه المان‌ها و فضاآرایی‌های سطح شهر از نظر کیفی و هنری سطح بالاتری نسبت به سنوات گذشته دارند، گفت: از تمامی عوامل و دست‌اندرکارانی که چنین اتفاقاتی را برای زائران و مجاوران رضوی رقم زدند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به خدمات متنوع شهرداری به زائران نوروزی، اظهارکرد: خدمات خوب و ارزشمندی به این عزیزان ارائه شد؛ خدماتی که سال‌های گذشته وظیفه شهرداری نبوده ولی امسال بواسطه تعامل بین مدیران استانی و شهری و با تکیه بر ظرفیت‌های مدیریت شهری ارائه شد.

 

df

ثبت یک نظر