Skip to main content
اخبار

ایستگاه پایانی جشنواره هنرهای شهری مشهد در بخش سرود

توسط 18 بهمن 1401No Comments

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از داوری آثار ارسالی به بخش سرود جشنواره هنرهای شهری مشهد در سال 1402 خبر داد.

یوسف اسماعیل‌زاده، در گفتگویی با اشاره به «استقبال از بهار 1402» شهرداری مشهد، اظهارکرد: پس از اینکه فراخوان این رویداد ملی در آبان‌ماه سال جاری منتشر شد، آثار مختلفی با محوریت‌هایی که از پیش ذکر شده بود، ارائه گردید.
وی افزود: آخرین بخش جشنواره هنرهای شهری مشهد، به «سرود» اختصاص پیدا کرده بود که روز گذشته، آثار ارسالی، داوری و نهایی شد.
اسماعیل‌زاده با بیان اینکه این بخش میزبان آواها و نواهای دلنشین، فر‌ح‌بخش و امیدآفرین هنرمندان سراسر کشور خواهد بود، گفت: تمامی گروه‌های سرود، اعم از مدارس، مساجد، پایگاه‌های بسیج، تشکل‎های مردمی و سایر مراکز فرهنگی می‌توانستند که در این فراخوان شرکت کنند.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس خاطرنشان کرد: در این بخش از جشنواره، 15 گروه سرود از مشهد و 20 گروه سرود هم از سایر استان‌های کشور چون مازندران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و اصفهان حضور داشتند و آثار آنها مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.
اسماعیل‌زاده گفت: از مجموع 35 گروه سرود که آثار خود را ارسال کرده بودند، 10 اثر انتخاب شد که از این بین، 5 اثر مربوط به گروه‌های سرود مشهدی و 5 اثر نیز مربوط به گروه‌های سرود دیگر شهرستان‌هاست.

اسامی گروه های منتخب 

 

ثبت یک نظر