Skip to main content
اخبار

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: حوزه هنر، عرصه‌ای تمدن‌ساز است/ بعد بین‌المللی استقبال از بهار، گامی در جهت تحقق جهانشهر برکت و کرامت

توسط 21 فروردین 1401No Comments

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ضمن اشاره به تمدن‌ساز بودن حوزه هنر، خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به اتفاقات بسیار خوبی که در حوزه هنری در مشهد رقم خورده است، این شهر همچنان سرآمد هنر در کشور باشد؛ همچنین در دوره ششم شورا، مشهد حرف‎‌های زیادی در حوزه هنر برای گفتن خواهد داشت.
مجید طهوریان‌عسکری، ضمن تبریک ایام نوروز، اظهارکرد: یکی از اتفاقات بسیار خوبی که امسال در مشهد و در تداوم سال‌های گذشته رقم خورد، موضوع تولید المان‌ها و پاویون‌های هنری به کمک جامعه هنرمندان ایران اسلامی بوده است.

وی افزود: طرح استقبال از بهار و جشنواره هنرهای شهری مشهد که به همت سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری و با حمایت‌های شورای شهر برگزار شد، حال و هوای متفاوتی را به شهر داده و باعث شد همچنان مشهد در کنار حوزه زیارت بدرخشد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه قله اتفاقات نوروز، هدیه جامعه هنری به بارگاه منور حضرت رضا(ع) بود، بیان کرد: این جشنواره با ایجاد المان‌ها و پاویون‌های هویتی، تاریخی و هنری، فرصت‌های گردشگری و نشاط مومنانه را در شهر فراهم کرد.

طهوریان‌عسکری ضمن اشاره به تمدن‌ساز بودن حوزه هنر، خاطرنشان کرد: امیدوارم با توجه به اتفاقات بسیار خوبی که در حوزه هنری در مشهد رقم خورده است، این شهر همچنان سرآمد هنر در کشور باشد؛ همچنین در دوره ششم شورا، مشهد حرف‎‌های زیادی در حوزه هنر برای گفتن خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار مشهدالرضا(ع)، جهانشهر برکت و کرامت، این شهر به بعد و جایگاه جهانی خودش در حوزه هنر توجه خواهد کرد؛ برهمین اساس، امسال برای اولین بار، جشنواره استقبال از بهار به صورت بین‌المللی برگزار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدوارم در سال‌های آینده به شکوه بخش بین المللی افزوده شود و کمکی باشد تا حوزه هنر ایرانی اسلامی با نشر در کشورهای مختلف جهان، بیشتر بدرخشد.

طهوریان‌ بیان کرد: به‌عنوان عضو کمیسیون فرهنگی شورا، اولین روز کاری خود را با سر زدن به خانه هنرمندان و حوزه هنری شهرداری مشهد شروع کردم تا پیام دغدغه خودمان را نسبت به حوزه هنر آن هم در شهری که مهد تمدن دین، اخلاق، تاریخ و هنر است، ارسال کرده باشم.

وی در پایان گفت: از همه همکارانم در شهرداری مشهد بابت استقبال از زائران در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه‌های فرهنگی و هنری تشکر می‌کنم و همچنین امیدوارم در این مسیر بیش از پیش به مجاوران و زائران امام مهربانی‌ها خدمت کنیم.

e5

ثبت یک نظر