Skip to main content
اخبار

مدیرکل ارشاد خراسان رضوی: ۲۰۰۰ نمایش خیابانی و سرود نوروزی در مشهد اجرا شد

توسط 21 فروردین 1401No Comments

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰۰۰ نمایش کوتاه و سرود در کنار دیگر اقدامات فرهنگی طی ایام نوروز در مشهد اجرا می‌شود.
محمد حسین‌زاده در نشست خبری ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، اظهار کرد: برای ایام نوروز مجموعه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی در داخل شهر شروع شده است که از جمله آن‌ها ۵۴ نمایش خیابانی کوتاه با ۱۰۰۰ اجرای نوروزی و همچنین هزار اجرای سرود است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع)، پایانه مسافربری، راه آهن، فرودگاه، پارک‌ها و ایستگاه‌های فرهنگی انجام می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اجرای طرح بهار خوان با معرفی ۵۰ کتاب برتر ادبیات دینی در حرم مطهر رضوی را از دیگر برنامه‌های نوروزی برشمرد و گفت: مسابقه کتابخوانی مادرانه با موضوع جمعیت نیز از دیگر برنامه‌های این ایام است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسین‌زاده با بیان اینکه در سینماها هم در اکران نوروزی به صورت خاص فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» اکران می‌شود، افزود:جشنواره نوروزگاه نیز در آرامگاه فردوسی در حال اجراست.

وی اضافه کرد: در پیاده راه آیت‌الله واعظ طبسی منتهی به حرم مطهر رضوی هم ۳۰ غرفه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در نمایشگاه بهار زندگی برپا شده است و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم در حوزه صیانت از خانواده برنامه‌هایی را برگزار می کند.

5ففل

ثبت یک نظر